onsdag den 12. september 2012

Perlekassetter

 Måske har nogle af jer set på facebook, at jeg i går kom lidt i julestemning.
Jeg nægter dog at vise julekrationer på bloggen i september allerede,
men stemningen har bare sat gang i lidt krea herhjemme.
Idéen til med perlekassetterne kom dog af en tanke om den hjemmelavede kaldergave,
men jeg venter altså med det helt store juleshow for nu.
Har man derimod seriøse planer om en hjemmelavet pakkekalender,
skal man jo nok i gang nu (i al hemmelighed).

 

15 kommentarer:

  1. jeg havde ogsaa lige den der følelse af julestemning - men den blev meget hurtigt lagt til side... hvis jeg starter nu saa har jeg faaet for meget naar december starter ;)

    SvarSlet
  2. Nej hvor er de skægge. God idé:-)
    Kate

    SvarSlet
  3. Hvor er de gode Anna! Sådan en ønsker jeg mig :o)

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine. Lavede også en hjemmelavet pakkekalender til to af mine veninder sidste år, så hvis du mangler lidt inspiration, kan du jo kigge forbi :)

    Pernille

    SvarSlet
  5. Du er ikke alene om at være ved at komme i julestemning, jeg er ikke startet, men har da fået et par jule-deko idéer.
    Og en pakke kalender må jeg også hellere få startet, når nu man har et barn, er det jo næsten påkrævet (håber også min mor husker det!)

    SvarSlet
  6. Hvor er de bare fine! Man kunne overveje at lave dem i de helt små mini hama perler til vedhæng på en halskæde!?

    SvarSlet
  7. Skæg ide....og så blev jeg nysgerrig på hvad Pernille har at vise, men når jeg trykker på hendes navn sker intet :( øv.
    Kan du kigge ind til mig og lægge en kommentar, så kan jeg finde din blog, Pernille?
    http://www.schousnigel.se/

    SvarSlet
  8. Å, så utrolig skjønne! Jeg må nok låne ideen din akkurat der :-)

    Klem

    SvarSlet
  9. Hvor er de sjove - man kommer lidt i 80´er-stemning af dem:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  10. hello, I have just come from Emma lamb. What a lovely place you have here! Heather

    SvarSlet
  11. Hvor er de fine Anna - tænker lige på om du overhovedet husker musik på kasettebånd? :-)

    SvarSlet
  12. Hvor er de fede Anna :) de kunne blive til en rigtig fed halskæde eller en hårbøjle :) jeg elsker også bare at bruge tid og hygge med perler, og skabe små fine værker ;)

    SvarSlet
  13. Å disse var kjepestilige! Flink du er!

    SvarSlet